Oktober 02, 2010

Dengar suara.

Satu minit yang lepas,

Handphone ibu nyanyi-nyanyi kat hall. Ibu keluar. Bawa handphone lagi satu. Orang kalau business memang pakai dua handphone ke? Ah tak kesah lah.

Sambung. Aku pun lekas-lekas kelua bilik nak senyapkan handphone ibu. Sampai depan, tengok screen number tak kenal. Okay, angkat je lah.


On the phone,

Lulu:  Hello?
Caller:  Hello.
Lulu:  Er, siapa ni?
Caller:  Aunty. Ehh... Mak Iqram ada?
Lulu:  Hah? Oh, takde dia dah keluar.
Caller:  Oh dah keluar? Takpe lah. Terima kasih.


Tuut tuut tuut.... Talian mati.


Ps1/ Weh mat, aku memang tak kenal kau siapa. Tapi tak agak bila kau dengar suara comel aku, kau still berani panggil aku aunty. Kalau ada takdir, aku jumpa kau. Memang aku sagat muka kau habis.

Ps2/ Iqram tu abang aku. Aku sayang dia tak banyak. Boleh lah.

Tiada ulasan: