Oktober 03, 2010

Apa nak cerita?


Malam. Hujan renyai-renyai kat luar. Aku selak langsir, ingat nak feeling sorang tengok bintang. Hujan pulak. Suir.

Lepastu, dah bosan. Macam biasa, humban diri atas katil - layan. Coca-cola satu tin, sudah kosong ada bawah katil. Aku campak tadi. Simple kan hidup aku? Sekarang kau bayang kan, betapa 'berkilat' bilik aku? - sangat. Aku selesa cara hidup begini. Bagi aku, kalau fizikal kau bersih tapi hati kotor. Kegunaan? Kosong. Lebih baik hidup biasa-biasa sahaja. Terlalu bersih sangat pun, orang cakap. Kau optimis la Lulu. Terlalu kotor pun, orang cakap. Kau sakaii la Lu.

Sakaii waklu! Aku tak pengotor, anjing.

6 ulasan:

eca evans berkata...

betul kau tak pengotor , kakak ku sayang ?

HAHA xD

Sumpahan Si Penipu berkata...

betol la mok, adik ku sayang :D

Syazana Danaletto berkata...

hahaha ,
suke gilee ayat ,

'aq tak pengotor , anjing !'

Sumpahan Si Penipu berkata...

sya : haha. hoyeah, i pun sukaaa <3

Lidsay Fallen berkata...

ala, ilek a. sama je kot kite HAHA kate bujang ken? cewah :p ta bujang a kalau optimis sgt.

Lulu Zulkifli berkata...

yuyu : haha yeah, tahu takpe :D takpayahlahnakoptimis sangat kan? HEHH