Oktober 01, 2010

Title? Entah.



Jatuh dengan airmata. Macam adik beradik, kan? Semalam aku jatuh, lepastu nangis. Hari ni aku bangun, masih sakit tapi aku cuba nak ketawa.

Betul kata mak aku, "Dunia ni banyak sandiwara dik, kau jangan nak terpengaruh sangat." Ya ibu - banyak.

Jun 10 2010, tarikh keramat hati aku kena curi dengan Gemok. Kenangan kitaorang tak banyak sangat. Sempat ada kenangan dalam masa sebulan je. Tapi kenangan kitaorang, banyak yang sweet. Auww. Lepastu kau pergi kan mok? Diam - termenung.

Kau pergi lepas sebulan. Dua bulan kau gantung aku. Sakit, sumpah. Macam nak mati rasa dia. Tak percaya, korang try. Sampai Oktober 1 2010, kau betul-betul lepaskan aku. Terima kasih, kurangkan semua azab. Kurangkan, bukan hilangkan. Bermakna? - Fikir.

Antara dialog kawan aku minggu ni,

Amal - Belah je, cari jantan lain.
Wany - Haha. Dah la, kau tak payah pikir pasal dia.
Pipa - Lantakkan je. Tak payah layan.
Adam - I know you can do it. Be strong ya.
Lutfan - You lupakan je dia tu, haha.


Macam nak cuci hati dengan otak aku pakai Clorox + Softlan. Hilang semua. Yang busuk pun hilang. Boleh ke? - persoalan.

Ahmad Kamal Bukhari. Ex-boyfriend aku sepenuh masa ♥
Tak handsome kan? Sekurang-kurangnya, dia lagi handsome dari bapak kau. Bodoh.


Ps/1 Gemok kan? Haha. Aku panggil dia gemok sebab dia tak muat seluar size 24.

Ps/2 Aku sayang kau, selalu. Tak kisah lah kau ada siapa pun. Jadi, perlu ke aku peduli?

Tiada ulasan: