September 17, 2010

Bila Babi Bersuara.

Ungkit. Ungkit. Ungkit. Kau ingat bagus sgt ke kakak/adik? Bodoh la. Tak faham aku dgn perempuan berbaju kurung, tp berperangaikan babi? Esh, mnta2 dijaohkan dari aku Ya Allah.

Hai cik Iza, :)
 Saya tahu awak tak suka saya. Saya tahu juga apa sebabnya. Saya tahu sejak bila awak tak suka saya. Terima kasih ya? Saya suka bila awak tak suka saya. Sekurang2nya saya tahu, awak cemburu dgn saya :)

Okay. Sekarang aphal nampak muka cantik aku je, kau nak bajet ter-EHEM EHEM EHEM sekuat2 hati kau dekat majlis ruma org? Oh tersedak ye tgk muka comel aku? Haha. Babi. Nak ungkit ah cerita lama? Pasal siapa? Ayunx? Weh persialkan cerita lama tu la. Bodoh, mcm budak2 tahu?
Well, aku tak sangka pulak kau still igt muka aku. Sebab bila aku dtg dekat baru kau nak ter-ungkit cerita lama tu kan? Hahaha terima kasih, lagi.

Sekarang nie, bak dtg telinga kau dekat kat mulut aku. Sini sini, sini.. Dekat lagi sikit. Haa, kau pegi kat kwasan kubur trdekat. Gali lubang 7 kaki. Patu kau masuk dlm lubang tu. Then jerit laa sape2 yg dekat kat situ, suruh tanam kau. Sampai paras2 bahu je. Patu sumbat rokok suria dlm mulut kau. Ckap g mam sampai 10 kali. Paham?

Hati aku tk menggigil pun tengok muka kau.

Salam.

Tiada ulasan: