November 06, 2010

Kenal Aku.

Kebelakangan ni, tak tahu asal mata aku asyik nak berair je. Kena marah sikit berair, kena tegur sikit berair, kena ignore je berair. Sampai jiran aku cakap, "Hai Eqa, cengeng semacam ni kenapa?"

Sensitif. Tu satu sifat dalam diri aku yang paling femes. Kau kena ingat, aku punya sensitif memang tahap gaban. Hati aku cepat touching. Tapi kau tak akan nampak semua tu dengan mata kasar kau. Aku selalu nangis dalam ketawa. Kalau kau betul boleh jiwa aku, kau akan tahu setiap apa aku rasa.

Sifat dlm diri aku menurut pandangan masyarakat :
1. kepala angin
2. tak fikir panjang
3. degil
4. suka tipu utk kebaikan diri aku sendiri
5. cepat terasa
6. mempunyai instinct yang hebat
7. mudah sayang orang
8. pemaaf
9. keanak-anakan
10. sangat ambil berat kat semua orang even aku baru kenal orang tu

*Sebagai anak bongsu dalam family tipu besar kalau aku cakap yang aku ni, tak manja.
Ya babi, aku manja. Masalah?



- Can you make me feel like I'm the only girl in the world?

Tiada ulasan: