Oktober 12, 2010

Untitled.

Fell down and hurt. Normal aper. In these few days aku busy cure hati aku. Nanti dah sembuh, aku continue post lagi. Amacam, set?

Sket hari Faesha kate aku hatkor. Then, that time Helena bilang aku dengan die dah mcm rockstar. Hatkor dengan rockstar pun ader perasaan kan? Aku lah tu - aku tak step tp orang yg cakap aku gitu. Tak faham ape aku type? Berambus ah, sialalala. Bye.







*Gulahati, aku rindu kau. Thanks jual hati kau kat aku dulu. Now you've take your heart back right? Sorry pasal kotor banyak kat hati kau. Aku buat - tak sengaje. Aku nak bersihkan, tapi kau tak bagi aku time pe. Thanks, sayang. Sumpah aku sayang kau... Jage diri. Nanti aku mati, hantar Roses putih kat kubur aku, okay?

4 ulasan:

- koroe - berkata...

pedulik ape org laen..

haha..

ko adelah ko...

org laen adelah org laen...

hehehe

Lulu Zulkifli berkata...

ape kau mrepek ni bang? HAHA

Afiqah Sanusi berkata...

Weaaa, sakit hati Faesha cakap aku hatkorr. Faesha ? Whoooooo ? *woot woot

Lulu Zulkifli berkata...

bile mase aku cakap sakit hati dik? haha. aku cakap sket hari, means hari tu lah. FAESHA tu AFIQAH FAESHA a.k.a ECA EVANS :)