Oktober 17, 2010

Slide to Unlock.

Hari tu, aku beli lagi dompet yang ke-15 mungkin. Comel je ade design SLIDE TO UNLOCK kat depan. Pastu ade simbol2 kecik di bawah nye - icon 3G, bluetooth, battery, phonebook, mail, MP3 - Wahh boleh imagine? Cantik kan? Haha shomat ==''

Post aku hari ni bukan nak cerita sangat pasal dompet tu. Tapi pasal jiwa aku yang agak kacau beberapa hari ni. Nak post. Idea. Takde. Hmm *sigh - mungin aku rindu dia. Kacau banyak lah aku.

Untuk jangka waktu sekarang, aku berfikir lebih baik kalau aku terus cuba bangkit dari mimpi silam, tinggalkan orang yang aku sayang dan pergi bersama mereka yang perlukan aku. And I remember one of his last point,

"I found someone real now. If you nak kawan, kita masih boleh berkawan."

Ya, boleh. Tapi, macam kau sendiri tahu perkataan kau tak pernah bersatu dengan perbuatan kau. Haha lupakan sayang. Aku okay. Masih mampu senyum ketawa - sendiri. Dan aku amat yakin, bulan pertama kau dengan si dia pasti bahagia bukan? Kau terus bersikap kasar dan seakan tak peduli dengan aku. Aku makin tak kenal kau. Ya, semakin. Kenapa? Tanya hati kau.

Kadang-kadang untuk teruskan hidup, kita amat perlu dengan kenangan. Bergantung. Ada yang manis untuk ditawakan, pahit untuk ditangis, mungkin juga untuk diamarah. So bagi aku, kenangan aku - berbagai yang pahit belaka. Teruskan hidup, misi aku. Cuba. Kate mereka.


Maaf, emosi aku agak bersepah ketika menaip waktu ini. Mungkin, entri ini juga bersepah.

2 ulasan:

- koroe - berkata...

life goes on honey..

theres no need to look back to the past..

look ahead..

there might be something 4 ya.

hehe~

Lulu Zulkifli berkata...

how we should move on when our past is the only thing we want in future?