Oktober 04, 2010

Hatkor.



Ganas. Itu pertama yang akan keluar dari mulut kau kan bila dengar lagu kat blog aku? Hatkor. Tidak. Aku bukan gadis masa yang nak layan hatkor sangat. Layan - bila perlu.

Hati aku, sumpah ganas hari ni. Semua orang nak bakar darah aku. Macam sial. Ya babi, aku memang bodoh. Aku bangang. Bahlol. Bengap. Bongok, kan lahanat? Pukimak lah. - amek kau setepek segala kata keluar dari mulut comel aku.

Kalau kau rasa kau bagus sangat, pegi terjun bangunan bunuh diri lah bagus. Bodoh. Bye

2 ulasan:

- koroe - berkata...

haha..bebelan.aku suke bace bebelan org.lepaskan perasaan kat blog.blog adelah tempat untuk memaki hamun kan..hehe..boleh tak wat pop up window untuk komen..senang sket nk komen.takyah kne loading2 kan..haha

Sumpahan Si Penipu berkata...

koroe : alah malas aku nak pop up window. biar loading. hahahaha :D