September 12, 2010

Badut Murah-an.

Memang bodoh la kan manusia sekarang. Macam badut. Aku tkde uh cakap semua badut bodoh, agak laa hahah. Cuma badut - badut yg jenis cari publisiti murahan neh. Mcm badut yg suka buat video video bodoh. Memang sesuai BODOH neh kena kat dia.

Mengikut pengalaman lampau aku, ada jugak satu badut bodoh yg muncul dalam hidup aku. Senang je wa panggil dia badut. Aku malas nak panggil dia babi, sebab entah uh. Mcm kes dia neh tak berapa nak sesuai derr.

Okay badut neh memang bpk chi-bai. Tak sedar diri. Perasan bagus. Berlagak cuuuunnnn cantikkk menawannn, puih kepala bpk dia.
Eh badut, kau bila nak sedar diri? Cukup-cukup laa kau nak jadi penghasot hidup-hidup? Tak penad ke kau nak kutuk ciptaan Allah s.w.t? Ahh memang pukimak kau laa.

Kejap eh kejap eh aku nak copy paste notes aku utk si badut neh dekat fb. Wa mls ler nak type malam-malam buta neh. Instant punya wa pegi amek.


Okay,
" aku tahu kau cemburu kan dgn aku? abes kau tgok muka aku nmpak mcm peduli? pegi mati sama kau punya diri, sial. ahh even kau takkan baca apa aku type neh sebab kau dah kena block, takpe pengikut dan segala tukang sujud kau boleh tlg baca sebab aku belum block dorg. yelaaa dorang kan makan taik kau ikot segala suruhan kau utk follow aku mana je aku pegi. takpe aku kasi babu kau chance eh. so sekarang, apa pelancau lagi kau nak ckp pasal aku. teruskan bodoh buat taik, end up kau makan taik tu sendiri. boleh laa step kau hebad ada backup kuat. siapa backup kau? CIKGU SEKOLA? hahahaa bapak canggih terpecah sekejap perot aku gelak sakan. oh seminit aku lupa, kau yg paling boleh kan? hooo tu pasal uh boleh ceritera pasal keturunan aku. tengok hebat tak hebat laaa kau bebual pasal keturunan org lain. tabik sial kaki kau, puih pegi mati kau babi >.<

bebual pasal kau sampai aku yg cerita terbelit kat sini. takpe aku faham. kalau korang tk faham, baca tutup mata gerenti kejap lagi faham :) okay balik cerita anak sundal tadi. korang mesti belum kenal siapa anak sundal yg aku dok celoteh habis kena maki neh kan? hahaha. takpe2 lek luuu minum kopi kaki ayun2 kepala goyang2, sat gi aku habak mai sapa betina neh okay.
kepada kau dan tukang sujud setia kau, pegi laa sarung kasut ikat tali jalan balik ruma masuk bilik diri hadap cermin. tengok sikit muka kau. suci? cantik? berseri? walaweiii kalau muka kau mcm MISS UNIVERSE boleh laa aku tabik tahap kepala kan. ini setakat muka tepi longkang punya sampah selak2 terselit, alah tabik kau bawah tapak kaki laa. mampos tak layan tahu? kalau kau tk ketuk pintu jiwa neraka aku, takkan kau kena malu mcm neh. sekarang apa? redha eh? haha kau ckp kat aku yg kau redha dah kena malu dgn aku? memang sesuai la dgn kau badut, redha laa kau sorang2. kau tahu aku puas semua org kutuk kau. setakat kau? kau sorang je kutuk aku. sekarang siapa dongak kat siapa? dah laaa, pegi laaa kau suci kan hati arang kau tu. sampai bila haa babi nak jadi penghasut? cukup cukup laa do. telinga aku pun ngantok denga pasal kau hari2. kang nanti akda je yg ckp kat aku, "Weh semlm warda begini, warda begitu, warda ..."  Bila kau nak mati? Innalillah.
Aku memang tak cantik, habistu? Kau susah apa lancauu? Babi.

Aku type neh khas untuk perempuan berhati arang, Warda Afiqah. Dan aku malukan kau, sekali lagi."

Salam.

Tiada ulasan: